STATISTIK

BLOGGARKIV - MÅNAD FÖR MÅNAD.

tisdag 17 januari 2012

Alla tjejer hatar mig

Tänkt på en sak. Alla tjejer hatar verkligen mig. Haha. Fattar inte varför de typ alltid ska vara så. Alla har sånna jävla fördomar gjämt. Visst när jag säger alla så menar jag väll inte PRECIS ALLA, haha för självklart finns de ju undantag, och har massa underbara tjejkompisar också. Men de är så i allmänhet att tjejer bara hatar mig, ni förstår nog hur jag menar?

Och dem gör de av typ ingen anledning alls igentligen, dem allra flesta som bestämt sig för att bara hata mig, är oftast folk SOM SJÄLVKLART INTE KÄNNER MIG OCKSÅ HEHEHAHAHA HHE HEEH E. äCKEL UNGAR.

Dem älskar att snacka så mycket skit om mig med, hehe. Får alltid höra ifrån alla håll och kanter om hur dryg och vilken jävla bitch jag är osv. Och att jag ''tror att jag äger världen och är bättre än alla andra''. Haha. Alltså wtf, vad gör jag för fel igentligen???? För läget ser inte riktigt ut så. Vet inte om jag bara skickar ut dem signalerna, eller RÅKAR utråla mig så. Antagligen äre väll ngt i den stilen? Men wtf endå. Försöker ju inte direkt, och tråkigt endå att folk alltid ska tycka så. Vet inte vad jag gör för fel.... Fått höra ett par gånger, om att jag har ett ganska drygt kroppspråk, som får mig se väldigt bitchig ut. Men de är inget jag valt. Alltså jag är inte ens någon bitch igentligen, är relativ ödmjuk och aa snäll. Haha. Visst kan jag förvandlas till ett monster när de väl behövs, och har en väldigt aggresiv personlighet vissa stunder. Men de är inget jag strävar efter, eller försöker vara liksom. Bara blir så....

Jag vet inte hur många gånger, detta har förstört för mig. Just med att folk råka ha så mycket fördomar för mig. Något fått mig gå sönder av tidigare. Kan dra ett av alla exempel, en av mina polare, har ett fjortis gäng (sorry men jag hatar dem) som hon umgås med ibland, och jag har AAAAAAALDRIG fått vara med dem, för alla av dem har fördomar för mig, helt utan anledning. Har aldrig någonsin gjort dem ngt, de har bara bestämt sig för att hata mig. Så alltid när min polare skulle ha fester osånt, så kunde jag aldrig vara med pga att de bara inte ville ha mig där helt enkelt. Och jag gick i andra hand eftersom dem var mycket fler, tror jag iaf? Eller vad vet jag. Fortfarande tycker jag de var lite dålig stil av min kompis, att inte ta med mig endå. För skulle inte direkt yxmörda dem om jag kom. Och ibland får man fan bara leva med saker oting, speciellt när jag faktiskt aldrig gjort dem ett piss. Så ska inte dem va smutts som står i vägen för att umgås med MINA VÄNNER. Men så såg läget ut iaf, och detta har varit ngt som jag verkligen gått sönder av tidigare. Fyfan vad jag mått pissigt över de. Menmen, sån tur är så kan jag fan inte bry mig ett piss mer om horerna, och dem kan fortsätta ha ett trevligt liv.

Usch skulle aldrig typ ens vilja bli kompis med dem i dagsläget. Visst om jag hade varit tvungen att vara trevlig, så hade jag väll varit de. Men spyan hade jag fått försöka hålla i halsen. Om inte dem lyckas få mig ändra EXTREM uppfattning om dem. Och om dem slutar ha sin jävla inavlade bild utav mig och alla deras jävla fördomar. Eller ääh, aa alltså har faktiskt svårt med just de endå. För dem förstört och fått mig må, så jävla dåligt utan att jag ens tror dem vet de så jag hoppas dom dör eller något.

 Fan vad jag fått ta skit av så jävla mycket grejer genom tiderna för saker jag bara inte borde ta de för. Nog de som står bakom mycket, varför jag blivit så jävla känslodöd. Menmen, It's a part of meeeee nooow.

Och detta var bara ett av alla jävla exempel. Menmen, får tacka att killar finns iaf, kommer alltid så jävla mycket mer överens med dem. Tror fan att jag har fler killkompisar, än tjejkompisar. Tack för att ni inte är sånna jävla drama queens, och 1000 snällare helt enkelt. ¨

Sen får jag inte glömma att jag har massa med underbara tjejkompisar med såklart, men synd att de inte finns mer av er.

                                                                   FUCK OFF!!!!!!!

HAHAHAHA jag skoja bara med bilden, så jävla muppigt. Kommer ni ihåg när man var liten och man trodde de var mycket ''grovare/tungare'' fuck you när man gjorde så hahahaha. Eller kanske bara var jag och mina mupp kompisar som tyckte de när vi var små, hahaha så fult.

Inga kommentarer:

Sök i bloggen: