STATISTIK

BLOGGARKIV - MÅNAD FÖR MÅNAD.

måndag 16 januari 2012

Jävla idioter

Jag hatar fan socialen, äckliga horungar. Kul att de läser min blogg också. De suger så jävla mycket energi ifrån mig, så vet inte vart jag ska ta vägen. Så säger dem bara försöker hjälpa. Visst förstår hur dem tänker på ett viss sätt. Men de funkar inte med den skiten, nu när jag faktiskt bestämt mig att skärpa mig osv så ska dem fortfarande hålla på. Låt mig vara för helvete, de enda ni gör är att dra ner på mig er jävla idioter. Jag fixar detta själv de vet jag, även om jag sagt de tidigare och inte gjort de. + Varit jävligt spårad så är de andra tider nu.

Sitter nu utanför och väntar på mamma och pappa ska prata klart med idioterna, klarar inte av att vara där inne. Jag har sånt jävla teprament och sån agressiv personlighet, kan knappt kontrollera de, så slutar med att jag exploderar där inne, pga dem. De kan nog va den enda dem borde hjälpa mig med är att ge mig ngn jävla adhd medicin eller något liknande. Men få ska jag va tvungen och gå ngn fucking utredning typ på 100år, som bara suger ännu mer onödig energi.


Åååh fuck off era äckliga idioter

Bilden stämmer ju inte dock. För de gör dem fan inte. Politiker är ju inte så mycket bättre haha

Inga kommentarer:

Sök i bloggen: