STATISTIK

BLOGGARKIV - MÅNAD FÖR MÅNAD.

söndag 19 februari 2012

De här har varit en riktig lugn helgjävel assoooooooooo...!!!..!!!!

Suttit hemma hoss freddiejävel hela helgen och bara ruttnat bort.

I fredags så hade jag så jävla pisstråkigt, köpte mig en flaska. Skulle bli lite "chillsup" hade jag tänkt. Och jag som aldrig dricker längre tänkte att de kunde va lite trevligt för en gång skull. Aadu, sluta med en vääääldigt väääldigt svart kväll för min del, vaknade upp i sängen BAKIS SÅ IN I HELVETE med spritflaskan som gossedjur, som va i stort sett HEEELT tom.

Med en småkänsla av "panik" känsla så var de första jag tänkte: WHAT THE FFFFFFFF did I do last night.?!?!? Fucking kill me Jesus

Tydligen hade jag suttit och växt fast i soffan som ett groggluder, och blev steg för steg allt mer frånvarande av mig. Satt och slöddrade om allt och ingenting... Och va en hyffsad trevlig sällskap, hahahah! Sen så brände jag nästan ner huset också. Hahah skoja, nä men råka slänga plast över ett ljus h3h3.... Va ju mer än vad jag visste. Menmen, lägenheten står kvar och allt är la frid och fröjd. Haha

Aaa men de kan bli ganska lätt så med alkoholen, när man sitter och verkligen INTE har ngt vettigare för sig.

:)

Och idag lördag, sitter jag fortfarande hoss Freddie som sagt, och aa bara glott film typ.

Jag nu, sliten råttaaaaaaa


Inga kommentarer:

Sök i bloggen: