STATISTIK

BLOGGARKIV - MÅNAD FÖR MÅNAD.

tisdag 21 februari 2012

HANNA WIDERSTEDT BIG BROTHER

HAHAHAHAHAHAHAAHAHA, alltså den fula lilla slynan är nog fan de fulaste och äckligaste jag sett. Jävlar vad sugen man kan va på att döda en person man inte ens känner. Ååååååh, shit om jag hade sett henne på stan hade jag nog fått flipp, förfan!! HAHA allvarligt talat. Hade fått ångest om jag inte gick fram och gav henne en feeeeeeeeeeeet jävla smäll. För de behöver hon. Spelar ingen roll om hon driver eller inte, tror dock inte hon gör de, ibland kanske. Men gaaah så äcklig hon är alltså. Alltså shit de är så pinsamt och sitta och kolla på henne så jag börjar verkligen böööla nästan, KOLLA denna klippet till ex. Sån lite ful hora hon är alltså. Shit om jag hade vart med i big brother nu, så aaa shit. Hade deffinitivt stuckit en kniv i henne, redan efter vad hon gör i denna filmen haahahahahah!

Haha herregud alltså, skönt iaf och veta att hon kommer deffintivt bara vara ''5minutes in fame''. Hon kommer göra bort sig ÄÄNNU mer totalt här på BB, åka ut. Bli lite bb hatat, få ett riktigt pissigt liv sen, skönt att veta iaf.


Här har ni live stream också: http://sv.justin.tv/hardan#/w/2641191632/2
Vettefan hur länge de kommer funka, men funkar gör den nu iaf.
Hahahah random grej som dök upp på live streamen? HAHA

Inga kommentarer:

Sök i bloggen: