STATISTIK

BLOGGARKIV - MÅNAD FÖR MÅNAD.

fredag 3 februari 2012

Dam di di daM daaaaM

Haha, folk verkar tro att jag bryr mig om saker mer, än vad ni kanske önskade eller trodde...? Ser inte poängen med att folk ska försöka påpeka saker för mig. I förhopp av att trycka ner mig. Funkar faktiskt inte, har för mycket stolthet.

Töntigast är SPECIELLT anonyma som kommenterar min blogg haha. Drar upp detta bara för jag verkligen inte har något vettigare eller bättre för mig att skriva om tragiskt nog HAHA!

Ja jag har nog dem SJUUUKASTE konstigaste, och aaa INTE dem bästa rykterna alltid, HAHA. Mycket av dem är absolut inte sant, vissa är helt sjukt förvrängda, vissa är säkert 100% sant också... - / FÖRHOPPNINGVIS ska la något va sant iaf. Dåligt eller bra grej. Men jag skiter i vad jag har för rykten, hur fruktansvärda dem än är. Så kan dem nog inte bli så mycket värre endå? Går rykten allt ifrån att jag har en methlabb i mitt rum till att jag säljer sex till gamla gubbar (USCH?!) till..... Att jag är en alkoholistjävel, som slår ner varenda människa såfort jag är full och kan inte betée mig som folk (VILKET DELVIS VAAAAR, sant faktiskt haha) från att jag ...jaa du... Vad vet jag. Har iaf fått höra riktigt jävla sjuka saker om mig själv genom tiderna HAHA. Som varit så långt ifrån sanning som man kan komma, till saker som är relativt sant osv. Men I dont give a shit, skiter fullständigt i vad randoms som jag inte känner tror om mig haha? Alltså vrf SKULLE jag bry mig liksom? Eller är de bara jag? Har allvarligt blivit såååå immun mot sånt här. Nöjjer mig gott och väl med dem fina vännerna jag faktiskt har, att dem vet vad som är sant och falskt, så är ju allt lugnt. Sen så bryr jag mig såpass lite, så jag knappt pallar förklara eller försvara mig och säga vilket som faktiskt är sant och inte, för jag skiter i vad ni tror. Om ni bryr er så mycket, så får ni gjärna göra de. Grubbla gjärna om allt, ni får höra om mig i all evighet också.
   MEN, jag bryr mig alldeles för lite och jag SKÄMS verkligen inte för något jag gjort. Eller joo de föressten de gör jag visst... Endel  grejer, men då är de endast för mig SJÄLV jag skäms!!! Inte för att kanske andra människor fått reda på de osv... Like I care om de..? :S Kan stå för precis allt jag gjort. 


Och jaa jag ersännar har gjort massa riktigt tragiska, idiotiska, sjuka, äckliga, och allmänt INTE BRA GREJER ALLS!!!!

   Betyder inte att jag kommer skriva av mig helt och hållet här och nu, om allt dumt och gott och blabla jag gjort i mitt liv, för angår inte er haha. Men om de hade kommit till kritan, hade jag LÄTT kunna ersänna något, OM de vore sant såklart!! HAHA. Hur illa de än hade varit, med ett stort jävla FLIN till och med.  I ALLA FALL om de kommer ifrån en random person, jag knappt känner eller vet vem de är hahaha!

Vet ni varför? Joo för att att jag är så jävla bäst, sirously. Lite för bra för mitt egna bästa faktisk







Inga kommentarer:

Sök i bloggen: