STATISTIK

BLOGGARKIV - MÅNAD FÖR MÅNAD.

lördag 4 februari 2012

Hahahahah alltså ärligt, pallar inte

Fan vilka pissluffare de BARA finns här i Borås, eller är de seriöst såhär överallt eller?

Jaaa, jag umgås i stort sett typ bara med killar nu förtiden! Har massa fler killkompisar än tjejkompisar, och mycket tajtare med killar i allmänhet. Kommer bara mycket mer överens med dem helt enkelt!

MEN nu verkar de va så att varenda liten hora, ska tro att jag ligger med alla killar jag umgås med?! Bara för jag verkligen är med dem AS ofta! Shit kan man inte ha killkompisar nu förtiden utan att ligga med dem eller?!  HAHA alltså äääääääärligt talat, aja i slutendan kan ni ju tro vafan ni vill. Men tycker bara att de är så jävla patetiskt, och EFTERBLIVET av er.
  Kan ju också säga såhär att jag aldrig hade kunnat ligga med en kill-KOMPIS!!! Speciellt någon man kommit nära, och blivit värsta go polare med, för de fuckar fan upp hela ens relation sen om man hade knullat. Eller iaf för mig, stelt och äckligt, eftersom jag redan har tillräckligt dåligt psyke gällande just den biten! Och de är de ju fan inte värt att de ska bli så, om de verkligen är en bra kompis till en. VILKET ALLA MINA KILLKOMPISAR ÄR. Hade nog inte UMGÅTTS MED DEM ANNARS

ÄCKEL haha¨

Jaa unjefär såhär blir jag, eller känner jag mig iaf haha

Inga kommentarer:

Sök i bloggen: