STATISTIK

BLOGGARKIV - MÅNAD FÖR MÅNAD.

måndag 13 februari 2012

Varit en as najs helg !
Fan va gött med lov nu med hahahaha jag skoja. Eller nejdå de är väll alltid gött. Men aa kan ju inte säga att jag uppskatter den lika mycket, eftersom jag redan haft mitt ''lov'' i flera veckor nu, eftersom jag varit avstängd! Och skolan vägrar fortfarande ta tbx mig...  Men blir intressant att se hur allt ser ut efter lovet.


Här kommer lite gamla bilder på mig med, som jag hittat! Alltid kul att kolla tbx på ''nostalgi'' bilder osv, håller ni inte med? Man blir fan riktigt glad av de, och man minns typ också hur man tänkte oså, hur tiderna såg ut osv, just de ögonblicket bilderna togs. Eller de gör jag iaf. Har fan riktigt bra minne gällande sånt. Mellan 07-08 är dessa bilder tagna. Har jag förändrats mycket ? Tycker jag haha! Ser fan mycket yngre ut på bilderna, och så sjuukt tjock i ansiktet?!?!? + Förändrats helt sjukt mycket i HUVUDET. Lyckligtvis haha.








Haha kan ju säga att jag absolut inte hade mycket vett i skallen, på dessa bilder. HAHA och jaa. 50 gånger värre än vad jag är nu, även när jag inte är speciellt smart nu heller alltid hahaha. 
Shit vilken förvriden fucked up verklighetesuppfattning jag hade av saker oting, hade verkligen fått allting om bakfoten, hahaha lilla borttappade fjortis. <3 HAhaa. Nä men fan, man saknar endå dem tiderna endel faktiskt, eftersom jag verkligen levde i min egna lilla bubbla och sket i de mesta. GÖTT

Inga kommentarer:

Sök i bloggen: