STATISTIK

BLOGGARKIV - MÅNAD FÖR MÅNAD.

lördag 4 februari 2012

Sitter i gbg, med några polare och chillar. Mår dock inte så bra idag, känner mig lite halv sjuk. Och bränd typ. Både på insidan och på utsidan. Hahahha guess whaaat, fått typ solsting av solariumhelvetet hahhaha:( iaf i mitt ansikte. Fattar inte vrf jag alltid bränner mig där. Men va la för jag var så sjukligt jävla blek och hade inget "skydds/bas" hud överhuvudtagrt. Så då kan de ju bli lätt så.

Haha här är en bild på mitt brända nylle, hahaha aa vidrig bild i know. Menmen, man kan inte alltid va snigggg.. Hoppas bara de röda lägger sig,och ja de har de redan börjat göra, eftersom inte är lika röd idag(bild tagen igår efter jag sola), så aa bra tyyyyp

2 kommentarer:

Anonym sa...

vart har du köpt din näsring? :D

nicoletomlinson sa...

Hmm... Jadu! I en helt vanlig smykes/piercing affär, minns inte exakt vart stället hette hehe:P

Sök i bloggen: