STATISTIK

BLOGGARKIV - MÅNAD FÖR MÅNAD.

torsdag 28 juni 2012

FUCK OFF

Har inte uppdaterat på jävligt länge, men ser inte ut som ni ngnsin kmr ge upp att snoka in här endå alltså. Har många besökare för att inte ha uppdaterat på ett halvår eller ngt?

Myyyyyyycket har förändrats sen jag senast uppdaterade. Inte för jag läst min senaste update ÄN, innan den texten neranför som jag la in nyss. Men vet endå att mycket förändrats för då satt jag inte på ngn instution/lvuhem iaf.... Haha I fucked up alltså!
Suttit här i... Aaa lite över två månader snart tror jag. Kmr dock TAGGA här ifrån jääääävligt snart. Nu i sommar, fan va jag ska ha KUL, har jag bestämt. Så ja om ni stöter på mig är jag antagligen på rymmen då ja. Efterlyst i hela sverige here I coooome ! HAHA

Blir fucked av detta stället, känns som jag håller på dö inombords, känslomässigt på ett konstigt sätt. Blivit så mycket mer aggressivare också på ngt sätt, och rätt bitter, och "CARE FACE" åt precis ALLT! Känns som jag slutat bry mig om allt, att jag inte bryr mig om ngn längre. Inte rädd för ngn. Har ngn inre jävla ilska alltså.

Känner känslor som att bara vilja gå jävlas med andra. Typ gå ut och knulla ngn "vän"/bekants pojkvän, haha! Oj då hade hon blivit arg va?;) HAHAh could'nt care less.

FAST sen efter de om hon vååågat höja handen/rösten åt mig, eller TRO att JAG ska be om förlåtelse, skämmas, känna mig dum eller fan som helst (för vad liksom?!) Mm ja iaf så hade den tjejen kunnat räkna med de värsta iaf haha. Man ber la om förlåtelse för ngt man känner ångest över, blir påverkad av, bryr sig om, eller när man verkligen känner att de var ngt dumt/fel man gjorde, eller hur? Så om hon blir flyförbannad och på fullaste allvar tror att jag ska LEKA att jag bryr mig om hennes liv och känslor, då jävlar har hon precis aktiverat en bomb :) Jag gör vad JAG känner för, och om de spred sig över "tjejens" liv, så äre synd för henne. För WTF?! Whhhyy should I care.?!?!?!GAH. Och var ju synd också att "tjejen"inte kunde få ngt annat, än ett otroget svin, nu i detta fall iaf. HAHA
Ja va bara ett exempel på jävelskapstankarna haha!

Går i stort sett INTE att krossa mig längre. Även om jag haft hela sverige emot mig haha. Inget kan bli mycket värre än vad de redan varit för mig... Tro mig :) Mitt skal har blivit för tjockt för mitt egna bästa. Och tillslut blir de ju att man börjar ta saker sisådär seriöst!


Fuck life alltså, haha

Tur att vissa dagar är bättre än andra, här inne hahaha, gjämnar ut sig lite grann iaf!:)



12 kommentarer:

Anonym sa...

To make the things easier for you, it supports JPEG format and is
compatible with Mac and MS Window. Generally you're using 2 bodies using a fast tele zoom and fast wide zoom. The portal has been packaged with all these lenses and is an effort towards making it a single stop shop for photographers looking for Nikon camera lenses.

Also visit my web blog - nikon d7100

Anonym sa...

Not sure if you need more insulation on your water heater.
Fadell has worked with Steve Jobs for several
years and architected Apple's i - Pod and the first few versions of the i - Phone, some of the most successful consumer electronics products in our time. To save energy, the aim was for residents to program their schedules for regulating home temperatures, which proved to be complex and not popular in use.

Here is my blog: nest thermostat

Anonym sa...

Invest the money you saved into some nice accessories. Red lights can
be tricky but can be made to look good if you're careful. It's slightly different
in terms of look and design, but in terms of functionality the only improvement is
a digital zoom.

Feel free to surf to my site: canon 6d review

Anonym sa...

Many people experience problems when they first buy
and install their roku digital video player.
ANTENNA: I get the same number of channels over the air as I
did when I had a 7 year old generic HD TV. This is useful if your TV is connected to an audio system, as you can browse your i - Pod library and select songs wirelessly from the handheld device.

Anonym sa...

Ronnie Williams is a staff writer for Wireless - Phone - Gallery -
offering Latest and Discounted google nexus accessories (also known as wireless google nexus one accessories) and a lot more accessories for Samsung, Blackberry, Apple, Nokia and
Sony Ericsson. All five screens are fully customizable with widgets, shortcuts,
apps, and photos. Following features can be adapted for the security of the i
- Phone apps: -.

My web-site :: nexus 7 tablet

Anonym sa...

Suppose you created a group called Pals that included your best friends.

Click the "Start" button to convert 3GP to Apple TV on Mac.
One of the biggest changes is the fact that Apple has removed
the permanent storage (hard drive) from the device.


my web page: apple tv review

Anonym sa...

Tablets are like the Titanic; it should never be your primary
device, unless checking email, watching You -
Tube videos, and stalking people on Facebook is what your life consists of.
The thinking is much cases are questionable to be settled within large bags time you length.
In standard version Blackberry Playbook there are no support for GPRS,
EDGE and 3G.

Anonym sa...

Hoppas allt gått bra för dig

Anonym sa...

Nicole blev våldsamt utsatt i sin unga ålder och försökte efter detta läka ihop sitt inre! Hon blev brutalt våldtagen och traumatiserad!! Nicole kämpade och försökte på många sätt finna sinnesro i sitt traumatiska sinnesliv men i kampen dog hon!

Isabell Tomlinson sa...

Vill du ge en gåva till Nicoles minnesfond och stödja hjälpen till unga människor med psykiskt lidande?
Bg: 5205-2305 eller swish: 0705688009

From abroad:
Handelsbanken 6665
BIC:HANDSESS
IBAN:SE09 6000 0000 0004 6992 8131
This Fund will promote support for mental health and wellbeing,
You can make a difference!

Isabell Tomlinson sa...

HJÄLP DE SOM FORTFARANDE LEVER ATT ÖVERLEVA SIN PSYKISKA OHÄLSA OCH BLI SÅ FRISKA SOM DET ÄR MÖJLIGT OCH STÖD FONDEN SÅ GÖR DU NÅGOT GOTT!!!!!!

Anonym sa...

HJÄLP DE SOM FORTFARANDE LEVER ATT ÖVERLEVA SIN PSYKISKA OHÄLSA OCH BLI SÅ FRISKA SOM DET ÄR MÖJLIGT OCH STÖD FONDEN SÅ GÖR DU NÅGOT GOTT!!!!!!

Sök i bloggen: