STATISTIK

BLOGGARKIV - MÅNAD FÖR MÅNAD.

tisdag 27 mars 2012

Ååååååh, får fucking panik utbrott. Har så äckligt jävla horont i min rygg, och jaa de är inget nytt alls direkt. Men får damp över att jag aldrig kan få ngn jävla hjälp med fanskapet!!!!!!!!!! Shit ska jag behöva dö av smärta innan, doktorn/NÅGON tar de på allvar! Alltid när jag kollat upp de osv, har jag fått sjukt skumma och tomma svar tbx. Sitter fan nästan och bölar när jag skriver detta för de gör så jävla ont, får sån lust att bara gå ut och yxmörda hela världen eller något!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ååååh blir allvarligt pyskisk skadad av de här, är så arg ledsen, och aaa ALLT på en gång och kan inte ens ligga still eller något för de gör så jävla FITTTAAAA VA ONT +QPPÖHOFHJPFÖJFSHÖF
ONGDOF
ÅOD

Inga kommentarer:

Sök i bloggen: